وبلاگ انجمن علوم کامپیوتر

واحد پردیس خواهران دانشگاه کاشان

وبلاگ انجمن علوم کامپیوتر

واحد پردیس خواهران دانشگاه کاشان

وبلاگ انجمن علوم کامپیوتر
نویسندگان

تاریخچه خود را در گوگل پاک کنید!

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

قابلیت جدیدی در گوگل وجود دارد که تاریخچه‌ی تمامی جستجوهای شمارا از زمان ساخت نام کاربری‌تان در گوگل ذخیره می‌کند. برای دسترسی به آن می‌توانید به این لینک وارد شوید. همان‌طور که می‌بینید اکثر اطلاعاتی را که در گوگل جستجو کرده‌اید در این صفحه یافت می‌شوند و اگر کسی ناخواسته به‌حساب شما دسترسی داشته باشد به‌راحتی می‌تواند به این اطلاعات نیز دست یابد برای پاک کردن این اطلاعات می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید.

به آن صفحه تاریخچه‌ی خود در گوگل وارد شوید. در سمت راست دکمه‌ای به این شکل  > Settings. قرار دارد با کلیک بر روی آن وارد تنظیمات شده و در صفحه‌ی باز شده بر روی لینک Delete all کلیک نمایید

تاریخچه خود را در گوگل پاک کنید

با زدن دکمه‌ی Turn off می توانید این قابلیت را برای همیشه غیر فعال نمایید. با رفتن به منوی کروم Chrome menu  و کلیک بر روی Clear browsing data از زیر شاخه‌های منوی Tools هم می‌توانید کلیه‌ی اطلاعات خود را در کروم پاک نمایید. 

با رفتن به این صفحه می‌توانید تنظیمات بیشتری را بر روی اکانت خود داشته باشید. به عنوان مثال موارد همگام شده در کروم را محدود و یا پاک نمایید.

DuckDuckGo

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید با انجام این کارها کمی به بهبود حریم خصوصی خود کمک کنید. با این حال برای حفظ حزیم خصوصی، استفاده از جستجوگرهایی چون duckduckgo در اولویت اول قرار دارد.

نظرات (۱)

سلام
با  کلیک روی    این لینک   که نوشته بودید. اطلاعاتی نیومد برام.
پاسخ:
سلام.
من مشکلی ندارم .تاریخچه من رو کاملا نشون میده.
مطمئن بشید که قبلا حتما وارد gmail خود شده باشید.
درغیر این صورت دوباره درخواست میده که نام کاربری و رمز عبور خودتون رو وارد کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی