وبلاگ انجمن علوم کامپیوتر

واحد پردیس خواهران دانشگاه کاشان

وبلاگ انجمن علوم کامپیوتر

واحد پردیس خواهران دانشگاه کاشان

وبلاگ انجمن علوم کامپیوتر
نویسندگان

گاهی ممکن است به هر دلیل ناچار به بازآغازی یا Restart فایرفاکس شوید. با استفاده از قابلیتی که در خود فایرفاکس وجود دارد شما می‏توانید همواره پنجره ‏ها و تب‏ها را در همان حالتی که هستند به هنگام خروج از فایرفاکس ذخیره کنید و آن‏ها را پس از باز نمودن مجدد فایرفاکس به همان شکل در اختیار داشته باشید. 



برای فعال سازی این قابلیت، به Tools > Options  بروید. در تب general در قسمت  startup > When Firefox starts را بر روی Show my windows and tabs from last time  تنظیم کنید.
لازم به ذکر است برای این کار شما راه دیگری نیز دارید.

راه دیگر این کار استفاده از افزونه Tab Mix Plus است .شما می‏توانید به Tools > Add-ons بروید و در قسمت جست‌و‌جو Tab Mix Plus را تایپ کرده و Enter را بزنید. حال از Firefox خارج شده و دوباره وارد آن شوید.Tools > Extensions  شوید و Options را انتخاب کنید. در تب Session در قسمت سمت چپ پایین صفحه بر روی preferences کلیک کرده و Restore Defaults  را انتخاب کنید.در قسمت Start/Exit گزینه When browser starts را بر روی Restore تنظیم کنید.

  • تهمینه غلامیان

مرورگر

ویندوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی