وبلاگ انجمن علوم کامپیوتر

واحد پردیس خواهران دانشگاه کاشان

وبلاگ انجمن علوم کامپیوتر

واحد پردیس خواهران دانشگاه کاشان

وبلاگ انجمن علوم کامپیوتر
نویسندگان

با قابلیت های جدید ویندوز ۱۰ آشنا شوید

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

مایکروسافت طی یک کنفرانس خصوصی در سان فرانسیسکو از ویندوز جدیدش به نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد که قابلیت های جدیدی را نیز به همراه آورده بود . در ادامه با معرفی برخی از مهمترین قابلیتهای ویندوز ۱۰ همراه  گجت نیوز باشید .

استارت منو 

همان استارت منوی همیشگی و البته نوستالژیک که در نسخه ی ۸ ویندوز حذف شده بود دوباره به سرجایش بازگشته است . این بازگشت با تغیراتی نیز همراه بوده که به نظر خوب می رسد.

همه چیز از طریق پنجره ها اجرا می شود

حال نرم افزار های Windows Store در همان سبکی که نرم افزار های دسکتاپ اجرا می شوند به اجرا در می آیند و آن سه آیکون کنترلی که همیشه در بالای پنجره ها قرار داشت نیز بازگشته اند و کار خود را همانند گذشته انجام می دهند.

دسکتاپ چندگانه 

در نسخه ی جدید ویندوز شما قابلیت ایجاد چندین صفحه ی دسکتاپ را دارید تا همیشه طبق مطلوب و هدف کاری خود یکی را انتخاب کرده و بین ان جابه جا شوید یا حتی صفحه های دسکتاپ مختلف را مربوط به کاربران مختلفی کنید.

یافتن سریعتر فایلها 

File Explorer جدید این امکان را برایتان فراهم می سازد تا در جست و جو ها نتایج پوشه هایی که بیشتر به آن ها سر می زنید در راس نتایج قرار گیرد . با این کار احتمال یافتن فایل مورد نظر بیش از پیش شده است.

کلید جدید task view

کلید جدید task-view هم به منظور سوییچ سریع بین برنامه های در حال اجرا و یا حتی دسترسی آسان به دسکتاپ هایی که ساخته اید روی تسکبار قرار گرفته است.

ویندوز نسخه ی جدید به تازگی معرفی شده است و انتظار می رود در روز های آتی شاهد اطلاعات بیشتری از این نسخه ی جدید باشیم …




منبع: ویندوز
  • تهمینه غلامیان

10

microsoft

windows

windows 10

ویندوز

ویندوز 10

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی